Forum klanu Demons of War
Demons of War
Forum Forum klanu Demons of War Strona Główna
->
Gry
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Wybierz forum
~Forum ogólne
----------------
Problemy
Gry
Offtopic
Wymagania
Linki
~Forum clanowe
----------------
Squad
Servery
Rekrutacja
Wyzwij nas
Regulamin
Screeny
Newsy
Kontakt
W co gramy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Nie 18:53, 25 Mar 2007
Temat postu:
Jessica Alba In Anal Action Movie!
http://Jessica-Alba-In-Anal-Action-Movie.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1205881
JaCeK
Wysłany: Pią 15:24, 06 Sty 2006
Temat postu:
bardzo chetnie tylko napisz o tym w temacie "Rekrutacja"
Pieter
Wysłany: Czw 23:19, 05 Sty 2006
Temat postu:
czy istnieje jakoś możliwoś wcielenia mnie do klanu czy raczej to tylko moje mażenia?? jeśli chcecie mnie sprawdzić podajcie jakiś Polski serw a ja go poszukam w oczku
proszę też podac datę i godzine "przesłuchania" ;p
JaCeK
Wysłany: Czw 17:33, 05 Sty 2006
Temat postu:
dzienki za rejestracje sie ;] Po0o0o0o0ozdro dla wszystkich
Pieter
Wysłany: Śro 19:12, 04 Sty 2006
Temat postu:
Witam. Już jestem zarejestrowany
super ale teraz ide grać na serwa DArk's CoD2 test server
jak uda mi się wbić . ale nadal polecam posesje
JaCeK
Wysłany: Śro 19:00, 04 Sty 2006
Temat postu:
ok! zarejestroj sie na tym forum
Pieter
Wysłany: Śro 18:59, 04 Sty 2006
Temat postu:
83.238.41.160.28960 jeśli moge to napisać polecam do tego zadania oko
Jestem od czasu do czasu na tym serwie z ksywką Pieter PL
JaCeK
Wysłany: Śro 18:56, 04 Sty 2006
Temat postu:
podaj IP
Pieter
Wysłany: Śro 18:54, 04 Sty 2006
Temat postu:
Witam wszytkich codomaniaków
zapraszam na serwer posesja COD2. Wsoaniała atmosfera i wogóle. Apropos pozdro dla Grega
JaCeK
Wysłany: Pon 16:30, 12 Gru 2005
Temat postu: Call of Duty 2
Nazwa programu: Call of Duty II
Gatunek: FPS
Producent: Infinity Ward
Data wydania: koniec 2005
Platforma: PC
Strona: brak
Postacie
Po dwóch latach przerwy spotkamy znów Kapitana Price'a. Oprócz niego w kampanii radzieckiej znajdziemy też Vassiliego Ivanovicha Kosolova, który rozpocznie swoją przygodę od zatrzymania niemieckiego blitzkriegu przez radzieckich żołnierzy, 20 mil od Moskwy. Nasz bohater weźmie też udział w bitwie o Stalingrad. W kampanii brytyjskiej pokierujemy losami sierżanta Davis'a - żołnierza 8 armii dowodzonej przez generała Montgomery'ego, który rozpocznie swoje działania w Północnej Afryce. Po wykonaniu misji na terenie Egiptu, Libii i Tunezji, sierżant zostanie przeniesiony do Francji, gdzie będzie wspomagała działania amerykańskich sojuszników. Zagramy również postacią niejakiego Welsh'a - dowódcy czołgu z brytyjskiej 7 dywizji pancernej. Poza tym pokierujemy jeszcze kapralem Bill'em Taylorem z legendarnego drugiego batalionu komandosów, który będzie działał jedynie na froncie zachodnim. Weźmie on udział w lądowaniu wojsk alianckich na plażach Normandii, a następnie w bitwach na terenach Francji, Belgii oraz Holandii. Pojawiły się również spekulacje, jakoby powstawać miała także czwarta kampania, w której wcielimy się w niemieckiego żołnierza.
Rozgrywka
Dochodząc do wniosku, że Call of Duty było zbyt schematyczne, autorzy gry postanowili podczas produkcji "dwójki" coś z tym zrobić. Otóż w "Call of Duty 2" każdy poziom będzie można przejść na kilka różnych sposobów; wykonać tylko główne zadania misji (oczywiście na tyle, na ile fabuła na to pozwoli), a poboczne zostawić - nie będą one wymagane do pomyślnego ukończenia etapu. Jednak całkiem prawdopodobne wydaje się, że za ich przejście gracz dostanie jakieś bonusy, na przykład w postaci materiałów historycznych, jak to miało miejsce w "Brothers in Arms". Podobnie, jak i w grze ze studia Gearbox Software, tak i w "Call of Duty 2" będziemy musieli nastawić się raczej na taktykę, aniżeli na bezmyślne parcie do przodu i likwidowanie każdego, kto stanie nam na drodze. Możliwość zabijania wrogów od frontu będzie oczywiście dostępna, ale autorzy zapowiadają, że lepiej będzie tak jak w rzeczywistości zajść jednostki przeciwnika z flanki, czy też od tyłu, aniżeli pchać się wprost pod obce lufy. Miejmy nadzieję, że hasło reklamujące część pierwszą "Na wojnie nikt nie walczy samotnie" znajdzie swoje pokrycie także w "dwójce" i programiści do walki poślą nie tylko głównego bohatera kampanii, lecz także kilku kolegów z jego jednostki.
Sztuczna inteligencja
Infinity Ward zapowiada, że w "Call of Duty 2" żołnierze będą zachowywali się bardzo realistycznie, a to dlatego, że ich SI nie zostanie oparta na skryptach. Co do zachowań sojuszników - będą oni na tyle "mądrzy", aby po zorientowaniu się, gdzie przebywają wrogowie, poinformować nas o tym.
Natomiast, jeśli chodzi o nieprzyjaciół, to ci będą się zachowywać w sposób zależny od bieżących wydarzeń na mapie - zajdą nas z boku lub z tyłu, a czasem nie widząc szans w starciu - wycofają się. Gra będzie wymagała więcej myślenia. Nie dojdzie już do takich sytuacji, w których po śmierci bohatera wczytywaliśmy ostatni save wiedząc już, w jakich miejscach mapy możemy spodziewać się nieprzyjaciół. Osobiście liczę także na losowe rozstawienie przedmiotów na danej planszy (apteczki, magazynki itp).
Warto zwrócić także uwagę na realistyczne (według zapowiedzi twórców) zachowanie pojedynczych żołnierzy. Na przykład snajperzy, mierząc do wroga z wieży, czy też okna budynku, będą mogli wstrzymać na moment oddech, aby móc dokładnie wycelować w przeciwnika. W tym czasie gracz ma usłyszeć w głośnikach przyspieszone bicie serca postaci... Niby drobnostka, a napwenio ucieszy wieluj graczy i nieco urozmaici rozgrywkę.
Arsenał
Nie ma stuprocentowej pewności odnośnie kwestii, na jakim silniku będzie działać gra. Otóż różne źródła, różnie podają - czasem można wyczytać, że będzie to autorski engine, zaś w innych miejscach znalazłem informację, jakoby Infinity zdecydowało się na poczciwy silnik Quake III Arena (oczywiście zmodyfikowany na potrzeby CoD2). Niezależnie jednak od tego, na pewno możemy spodziewać się niezwykle realistycznej oprawy wizualnej. Autorzy przygotowują dla naszych oczu naprawdę nie lada gratkę. Będziemy walczyć podczas burzy, śnieżycy, a także burzy piaskowej (czy tak efektownej, jak w "Medal of Honor: AA - Braekthrough" - zobaczymy.). Animacja postaci będzie prezentowała na pewno wyższy poziom od przeciętnego. Naturalne ruchy, niezwykle realistyczna mimika twarzy, to tylko niektóre elementy, dopracowanej grafiki na temat, których mówią autorzy "CoD 2". Bitwy mają być niezwykle efektowne, gdyż dzięki nowym możliwościom "silnika", mapy będą większe o 50 - 200 procent niż w pierwszym "Call of Duty". Dzięki temu na jednej mapie będzie można pomieścić zdecydowanie więcej jednostek, aniżeli w części pierwszej. A to oznacza nie tylko więcej walki i zabijania, ale również więcej myślenia i klimatu drugiej wojny światowej. Miejmy nadzieję, że interakcja z otoczeniem również będzie stała na dość zaawansowanym poziomie i dane nam będzie niszczyć dosłownie wszystko, co stanie na naszej drodze!
Dzwięk
Na temat dźwięku wiadomo niewiele - możemy mieć tylko nadzieję, że efekty eksplozji będą cieszyć zarówno nasze uszy, jak i oczy. Żołnierze w "Call of Duty 2" mają podczas całej rozgrywki wypowiedzieć od 500 - 750 linijek tekstu, w których będą m.in. krzyczeć do swoich kompanów, rozmawiać w przerwie między jedną a drugą potyczką (zobaczymy to rzecz jasna na cut-scenkach) i tak dalej. Za głosy postaci odpowiadać ma około 113 aktorów, zaś za muzykę - profesjonalna orkiestra
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin